Кыргыз Республикасынын билим берүү жана илим министрлиги
Ош мамлекеттик университети
Жалпы психология кафедрасы
кафедранын №_____ кенешмесинде Теология факультетинин
«____» __________________ 2022-ж. усулдук кеңешинин төрагасы
каф. баш.___________ Кошонова С. Ш. ___________
ПСИХОЛОГИЯ
предмети боюнча
СИЛЛАБУС
531600 «Теология»
Окутуу формасы: күндүзгү
531600 «Теология»
Профили: теология
(академиялык даражасы: бакалавр)
күндүзгү бөлүмдө окуган студенттер үчүн
Окуу планы боюнча сааттардын эсеби
Обьектке багытталган программа |
Сааттардын саны |
С Ө И (Мугалим менен) |
С Ө И |
Отчет-туулук |
|||
баары |
Аудиториялык сабактар |
||||||
Бардык ауд. саттар |
Лекция |
Лаб. практикалык |
|||||
1-курс, 1-семестр |
60саат, 2кредит |
30 |
12 |
18 |
14 |
16 |
Экзамен |
Силлабус КРдин жогорку кесиптик билим берүүнүн Мамлекеттик билим берүү стандартынын (№ 1179/1 15.09.15) жана психология боюнча типтүү программанын негизинде түзүлгөн.
Окутуучу ж ө н ү нд ө маалымат : доцент Кошонова С.Ш.
Стажы: 28 жыл, 1998-жылы ОшМУнун педагогика факультетинин “Б.Б.Б.У” адистигин жана 2009-жылы психология адистигин бүтүргөн.
Жумушчу орду: ОшМУнун психология кафедрасы, Филфак. 205-каана
Уюлдук телефону: 0705473227
Электрондук дареги: Saltanat_kg74@gmail.ru .
2022-2023-окуу жылы үчүн
1. Курстун максаты - Билим берүү процессиндеги жалпы маданий жана кесиптик компетенцияларды калыптандыруунун негизинде көркөм, педагогикалык жана маданий иш-аракеттеги кесиптик тапшырмаларды ийгиликтүү чечүүгө жөндөмдүү кесип ээлерин даярдоо. Азыркы мезгилдеги шартка дал келген кесиптик тапшырмаларды жөнгө салуу үчүн психолого-педагогикалык, уюштуруу-башкаруучулук, окуу-методикалык, чыгармачылык жана илимий-изилдөө иш аракетиндеги навыктарын калыптандыруу.
2. Жалпы психология дисциплинасын ө зд ө шт ү р үү процессинде калыптандырылуучу компетенциялар жана окутуу нун натыйжалары
531600 «Теология» багытынын бакалавр академиялык даражасынын студенти дисциплинаны окуп үйрөнүүнүн натыйжасында билим берүү программасын өздөштүрүүнүн күтүүлүчү натыйжасына ылайык келген төмөнкү окутуу натыйжаларына жана дисциплинага берилген компетенцияларга жетишет:
НББПнын ОН коду жана анын формулировкасы |
НББПнын компетенциясынын коду жана анын формулировкасы |
Дисциплинанын ОН-н коду жана анын формулировкасы
|
ОН-1 Өлкөдө жүрүп жаткан саясатты, маданиятты жана социалдык турмушту кеңири түшүнөт жана аны музыкалык педагогикалык ишмердигине пайдалана алат. ОН-2 Кыргыз элинин жана дүйнөлүк музыканын тарыхын өздөштүр-гөн, аларды музыка сабагында колдоно алат.
|
ОК-5 МаалМаалыматты кабыл алууга, жалпжалпылоого жана анализдөөгө жөнджөндөмдүү, максат коюуга жана жана ага жетүүнүн жолдорун тандожалпылоого жөндөмдүү. ПК-1 кесиптик милдеттерди чечүү үчүн психологиялык-педагогикалык компетенттүүлүктөрдү колдонууга даяр жана кесиптик ишмердүүлүктө психологиялык изилдөөлөрдүн жыйынтыктарын пайдалана алат. |
Билет жана т ү ш ү н ө т : Психология илиминин негизги теорияларын, концепцияларын, методдорун жана принциптерин. Жасай алат: Психология илиминин негизги теорияларына, концепцияларына, методдоруна анализди жасай алат жана практикадагы тажрыйбаларга сын көз караш менен баа бере алат. Ээлик кылат: 1.Кесиптик иш аракетинде психологиялык билимдерди, методдорду колдонууга жөндөмдүү болот. 2. Кесиптик иш аракетинде психологиялык изилдөөлөрдүн жыйынтыктарын колдонуу жөндөмдүүлүгүнө ээ болот. |
3. Дисциплинанын НББПдагы орду: Психология дисциплинасы кесиптик дисциплиналар циклынын 531600 «Теология» багытынын тармагындагы бакалаврларды теориялык жана практикалык жактан даярдоону камсыз кылуучу базалык бөлүгүнө кирет (Б3).
Пререквизиттер ( мурдагы билимдер):
Психология курсун өздөштүрүү үчүн студенттер психологиялык кубулуштар, алардын калыптануусунун мыйзам ченемдүүлүктөрү жөнүндөгү түшүнүктөргө ээ болуусу керек, б.а. орто мектепте окутулуучу «Жалпы биология», «Коом таануу» дисциплиналарынын программасындагы окуу материалдарын билүүсү зарыл.
Постреквизиттер (кийинки билимдер):
Психология дисциплинасын өздөштүрүүдө калыптандырылган билимдер, билгичтиктер жана көндүмдөр “Педагогика”, “Музыка жана көркөм сүрөт жана чийүү предметин окутуунун усулу” предметин үйрөнүүдө жана педагогикалык практиканын бардык түрлөрүн өтөөдө колдонулат жана өркүндөтүлөт.
4. Дисциплинанын компетенциялар картасынын темаларда (б ө л ү мд ө рд ө ) берилиши
|
Компетенци ялар Тем алар |
ОК-5 |
ПК-1 |
Σ Комп. саны |
1 |
Психологиянын предмети, милдеттери жана структурасы |
+ |
+ |
2 |
2 |
Аң сезим психиканын өнүгүүсүнүн эң жогорку формасы катары |
+ |
+ |
2 |
3 |
Личность жана анын структурасы |
+ |
+ |
2 |
4 |
Көңүл буруу |
+ |
+ |
2 |
5 |
Сезүү жана кабыл алуу |
+ |
+ |
2 |
6 |
Эс |
+ |
+ |
2 |
7 |
Ойлоо |
+ |
+ |
2 |
8 |
Элестетүү |
+ |
+ |
2 |
9 |
Сезим жана эмоция |
+ |
+ |
2 |
10 |
Темперамент. |
+ |
+ |
2 |
11 |
Мүнөз. |
+ |
+ |
2 |
12 |
Жөндөмдүүлүк |
+ |
+ |
2 |
5. Дисциплинанын технологиялык картасы
Модули |
Ауди-ториялык |
СРС |
Лекция |
Семинар |
СРС |
РК |
ЖТ |
Баллы |
|||
саат |
балл |
саат |
балл |
саат |
балл |
|
|
||||
I |
15 |
15 |
10 |
4,5 |
12 |
5,5 |
15 |
10 |
10б |
30 |
|
II |
15 |
15 |
11 |
4,9 |
12 |
5,5 |
15 |
9,6 |
10б |
30 |
|
ЖТ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40б |
40 |
Баары:
|
30с |
30 с |
21с |
9,4 |
24с |
1 1 |
30с |
19,6 |
20 |
40б |
100б |
60 с |
6. Жалпы психология дисциплинасынан балл топтоонун картасы
Семи-нар
|
1 Модуль (30б) |
2 Модуль (30 б.) |
ЖТ (40б |
|||||||||||||||||||||||||||
|
ТК1 |
ТК2 |
ТК3 |
РК 1 |
ТК1 |
ТК2 |
ТК3 |
2 |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
лек |
сем |
срс |
л |
С |
срс |
л |
с |
срс |
л |
с |
срс |
л |
с |
срс |
л |
с |
срс |
РК |
|||||||||||
|
1,77 |
1,77 |
3,11 |
1,33 |
1,77 |
3,55 |
1.33 |
1,77 |
3,55 |
10 |
1.77 |
1,77 |
3.11 |
1.77 |
1,77 |
3,11 |
1,33 |
1,77 |
2,66 |
10 |
||||||||||
Баллы |
6,66 |
6,66 |
6,68
|
10 |
6,66 |
6,66 |
6,68 |
1 0
|
40 б |
6 |
7 |
7 |
||||||||||||||||||
|
Тема 1-3 |
Тема 4-7 |
Тема 8-10 |
Тема 11-13 |
Тема14-17 |
Тема 18-20 |
||||||||||||||||||||||||
7. Сабактардын түрлөрү боюнча сааттарды бөлүштүрүүнүн тематикалык планы
№ |
Модулдук курс |
Жалпы саат |
Окутуунун формалары |
Билим берүү техноло-гиялары |
Баалоо каражат-тары
|
||
Темалар |
Лекция |
Практикалык |
СӨАИ |
||||
|
I М одуль |
|
|
|
|
||
1 |
Психологиянын предмети, милдеттери жана өнүгүү тарыхы. |
5 |
1 |
1 |
3 |
ПЛ, Д, МЧ |
Текш.с., тест. |
2 |
Психология предметинин изилдөө методору |
5 |
1 |
1 |
3 |
ЛПК, СК, Д |
Текш.с., тест. |
3 |
Азыркы психология |
5 |
1 |
1 |
3 |
ПЛ, Д , ЧТ |
Текш.с., тест. |
4 |
Личностун психологиясы. Ишмердүүлүктүн психологиясы |
7 |
1 |
3 |
3 |
ПЛ, СК, Д, |
Текш.с., тест. |
5 |
Таануу процесстери. Көңүл буруу |
6 |
1 |
2 |
3 |
ЛПК, Д, МЧ |
Текш.с., тест. |
|
1-аралык текшерүү (АТ) б-ча |
28 |
6 |
8 |
15 |
||
|
l l - Модуль |
|
|
|
|
||
6. |
Кабыл алуу, Сезүү |
5 |
1 |
|
4 |
ПЛ, МЧ, ЧТ, |
Текш.с., тест. |
7. |
Эс |
5
|
1 |
2 |
2 |
ПЛ, СК, Д |
Текш.с., тест. |
8. |
Ойлоо , Кыялдануу. |
4 |
1 |
1 |
2 |
ПЛ, СК, Д |
Текш.с., тест. |
9. |
Эмоция жана сезим. Эрк. |
7 |
2 |
2 |
3 |
ПЛ, МЧ, ЧТ, |
Текш.с., тест. |
10. |
Темперамент, Мүнөз. |
6 |
1 |
3 |
2 |
ЛПК, СК, Д |
Текш.с., тест. |
11. |
Жөндөмдүүлүк. |
5 |
1 |
2 |
2 |
ПЛ, МЧ, ЧТ |
Текш.с., тест. |
|
2-аралык текшерүү (АТ) |
32 |
7 |
10 |
15 |
||
|
Жалпы жыйынтыгы |
60 |
12 |
18 |
30 |
1. ПЛ - Проблемалуу лекция
2. ЛПК - Лекция–пресс-конференция
3. СК - Сабак–конференция
4. Д – Дебаттар
5. МЧ – Мээге чабуул
ЧТ – чакан топто иштөө
10. 2. Семинардык сабактын календардык-тематикалык планы
Теманын номери жана аталышы |
Сем. сабак№, комп. |
Ү йр ө н ү л үү ч ү маселеле рдин аталышы |
Саат-н саны |
Упайлар
|
Адабияттар |
Колдон. окутуу техн-ры |
Жума сы |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||||
1-модуль |
|||||||||||
1-Тема: Психологи янын предмети, милдеттери жана структура-сы |
1 ОК-5 ПК-1 |
План: 1. Психология илиминин предмети, анын өнүгүүсү жөнүндө айтып бергиле. 2. Психология илиминин негизги милдеттерине талдоо жүргүзгүлө. 1. Психологиянын структурасы на эмнелер кирет, аларды атап бергиле. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
1 с |
0.44 |
1,2, 3,4 |
Д, ЧТ |
1-ж. |
||||
2-Тема: Психология-нын тармактары жана изилдөө методдору |
2 ОК-5 ПК-1 |
План: 1.Психологиянын негизги тармактарына токтолгула. 2.Психология илиминин принциптерин анализдегиле. 3.Психологиянын изилдөө методдорунун ар бирине мүнөздөмө бергиле.
Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
1с |
0,44 |
1,2, 3,4 |
СК |
1-ж |
||||
3-Тема: А ң сезим- психика нын ө н ү г үү с ү н ү н э ң жогорку формасы катары |
3 ОК-5 ПК-1 |
План: 3. 1. Жаныбарлардын жүрүм турумунун формалары н атап бергиле. 1.Аң- сезимдин структурасын атагыла, ар бирине мисалдар келтирүү менен түшүндүрүп бергиле.. 2.Аң сезим жана аң сезимсиз абалдын айырмачылыгын айтып бергиле. 3.Психологиялык коргонуу жана анын түрлөрүн атап бергиле. Текшерүүнүн формасы : През, Д, МЧ. |
1с |
0.44 |
1,2, 3,4 |
МЧ |
2-ж. |
||||
4-Тема: Психика жөнүндө түшүнүк, психиканын структурасы |
4 ОК-5 ПК-1 |
План: Лекциянын планы: 1. Психика жөнүндө түшүнүккө мисалдар келтирип, түшүндүрүп бергиле. 2. Психиканын түзүлүшү кандай түзүлүшкө ээ экендигин айтып бергиле. 3.Психикалык процесстерге эмнелер кирээрин атагыла. Психикалык абалдын өзгөрүүсү жөнүндө айтып бергиле. 4.Личносттун жекече психикалык касиеттерин атап бергиле. 5.Аң-сезим менен психиканын айырмачылыгын ачып көрсөткүлө. Текшерүүнүн формасы : През, Д, МЧ. |
1с |
0,44 |
1,2, 3,4 |
ЧТ |
2-ж |
||||
5-Тема: Личность жөнүндө түшүнүк |
5 ОК-5 ПК-1 |
План: 1. Личность, индивид жана индивидуалдуулук түшүнүктөрүнүн байланышын жана айырмачылыктарын айтып бергиле. 2. Мотив жана керектик түшүнүктөрүнүн өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. 3. Личносту үйрөнүүчү методдордун өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
1с |
0,44 |
1,2, 3,4 |
СК |
3-ж. |
||||
6-Тема:Личносттун психологиялык структурасы |
6 ОК-5 ПК-1 |
План: 1.Личностун биологиялык жана социалдык структурасын мүнөздөөчү касиеттерге талдоо жүргүзгүлө. 2.Личносттун эндопсихикалык подструктурасын түшүндүрүп бергиле. 3.Личносттун экзопсихикалык подструктурасына кеңири токтолуп, мисалдар аркылуу түшүндүрүп бергиле. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ |
1с |
0,44 |
1,2, 3,4 |
ЧТ |
3-ж |
||||
7-Тема: К өңү л буруу жөнүндө түшүнүк |
7 ОК-5 ПК-1 |
План: 1.Адамдын психикалык ишмердүүлүгүндөгү көнүл буруунун мааанисин ачып бергиле. 2.Көңүл буруунун туруктуулугунун, алмашуучулугунун көлөмүнүн ж.б. өзгөчөлүктөрүн анализдегиле. 3.Көңүл буруунун бузулушунун жана анын окуу-тарбия процессиндеги коррекциялоо жумуштарынын өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
1с |
0,44 |
1,2, 3,4 |
МЧ |
4-ж. |
||||
8-Тема: Көңүл буруунун түрлөрү |
8 ОК-5 ПК-1 |
План: 1. Эрктүү жана эрксиз көңүл буруунун өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. 2. Көңүл буруунун туруктуулугунун, алмашуучулугунун көлөмүнүн ж.б. өзгөчөлүктөрүн анализдегиле. 3. Көңүл буруунун бузулушунун жана анын окуу-тарбия процессиндеги коррекциялоо жумуштарынын өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
1с |
0,44 |
1,2, 3,4 |
МЧ |
5-ж |
||||
9-Тема: Сез үү |
9 ОК-5 ПК-1 |
План: 1. Сезүү жөнүндө айтып бергиле. 2. Сезүүнү классификациялагыла. 3. Сезүүнүн психофизиологиялык мыйзамдарына талдоо жүргүзгүлө. Адаптация. Сезүүнүн өз ара аракеттенүүсү. Сенсибилизация. Синестезия. 4. Кабыл алуунун ойлонуучулугу, предметтүүлүгү, бүтүндүүлүгү, структурасы, туруктуулугу. Апперцепциясы, иллюзиясы ж.б. касиеттеринин өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. 5. Кабыл алуунун формаларына (Мейкиндикти, убактытты жана кыймылды кабыл алуу) талдоо жүргүзгүлө. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
2 с |
0,88 |
1,2, 3,4 |
ЧТ,Д |
6-ж. |
||||
10-Тема: Кабыл алуу |
10 ОК-5 ПК-1 |
План: 1.Кабыл алуунун ойлонуучулугу, предметтүүлүгү, бүтүндүүлүгү, структурасы, туруктуулугу. Апперцепциясы, иллюзиясы ж.б. касиеттеринин өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. 2.Кабыл алуунун формаларына (Мейкиндикти, убактытты жана кыймылды кабыл алуу) талдоо жүргүзгүлө. |
2с |
0,88 |
1,2, 3,4 |
МЧ |
7-ж |
||||
1-модулдун жыйынты-гы: |
10 сем. сабак |
12с |
5,3 |
||||||||
2-модуль |
|
|
|
|
|
||||||
11-Тема: Эс |
11 ОК-5 ПК-1 |
План: 1. Адам турмушундагы эстин маанисине баа бергиле. 2. Эстин ар процессинин өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. 3. Эстин теорияларына талдоо жүргүзгүлө. 4. Эстин ар бир түрүнүн өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. 5. Унутуунун закон ченемдүүлүгүнүн өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. 6. Эсти жакшыртуунун жолдорун талкуулап анализдегиле. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
2с |
0,82 |
1,2, 3,4 |
ЧТ |
9-ж |
||||
12-Тема: Ойлоо |
12 ОК-5 ПК-1 |
План: 1. Адамдын таанып билүү ишмердүүлүгүндөгү ойлоонун ролуна баа бергиле. 2. Ойлоонун операцияларынын (салыштыруу, аналогия, абстракциялоо, анализдөө, синтездөө, классификациялоо ж.б. ) ар биринин өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. 3. Ойлоонун формаларына жана ойлоонун түрлөрүнө анализ бергиле. 1. Ойлоонун жана кептин байланышына талкуулагыла. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
2с |
0,82 |
1,2, 3,4 |
МЧ |
10-ж. |
||||
13-Тема: Элестет үү |
13 ОК-5 ПК-1 |
План: 1. Адамдын таанып билүү жана чыгармачыл ишмердүүлүгүндөгү элестетүүнүн ролуна баа бергиле. 2. Элестетүүнү классификациялагыла. 3. Элестетүүнүн физиологиялык негизине талдоо жүргүзгүлө. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
2с |
0,82 |
1,2, 3,4 |
СК |
11-ж. |
||||
14-Тема: Сезим жана эмоция жөнүндө түшүнүк |
14 ОК-5 ПК-1 |
План: 1. Эмоция жана сезимдин табиятына талдоо жүргүзгүлө. 2. Эмоционалдык абалдын сигналдык жана жөнгө салуучулук функцияларын түшүндүрүп бергиле. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
1 с |
0,41 |
1,2, 3,4 |
ЧТ. |
12-ж. |
||||
15-Тема: Негизги эмоционал-дык абалдар |
15 ОК-5 ПК-1 |
План: 1.Настроение, стресс, аффект, фрустрация, депрессия ж.б. эмоционалдык абалдардын өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. 2.Жогорку сезимдерди калыптандыруу жолдорун талдагыла. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
1с |
0,41 |
1,2, 3,4 |
МЧ |
12-ж. |
||||
16-Тема: Темпераментжалпы түшүнүк |
16 ОК-5 ПК-1 |
План: 1. Темпераменттин типтеринин психологиялык мүнөздүү өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. 2. Темпераменттин гуморалдык, конституциялык жана неврологиялык теорияларына талдоо жүргүзгүлө. 3. Темперантти изилдеген окумуштуулардын айткан ойлорун айтып бергиле. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
1с |
0,41 |
1,2, 3,4 |
ЧТ,Д |
13-ж. |
||||
17-Тема: Темперамент-тин типтери |
17 ОК-5 ПК-1 |
План: 4. Темпераменттин типтеринин психологиялык мүнөздүү өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. 5. Темпераменттин гуморалдык, конституциялык жана неврологиялык теорияларына талдоо жүргүзгүлө. 6. Темперанттин тибине ылайык тарбиялоонун өзгөчөлүктөрүн талкуулагыла. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
1с |
0,41 |
1,2, 3,4 |
СК |
13-ж. |
||||
18-Тема: М ү н ө з |
18 ОК-5 ПК-1 |
План: 1. Мүнөз жана адамдардын индивидуалдуулугун анализдегиле. 2. Мүнөз жана темпераменттин окшоштуктарын жана айырмачылыктарын талдагыла. 3. Мүнөздү тарбиялоонун жолдорун талкуулагыла. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
1 с |
0,41 |
1,2,3 |
МЧ |
14-ж. |
||||
19-Тема: Мүнөздүн акцентуациясы |
19 ОК-5 ПК-1 |
План: 1.Мүнөздүн акцентуациялык белгилеринин өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. 2.Мүнөздү тарбиялоонун жолдорун талкуулагыла. 3.Мүнөз жана темпераменттин окшоштуктарын жана айырмачылыктарын талдагыла. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
1с |
0,41 |
1,2, 3,4 |
МЧ |
14-ж. |
||||
20-Тема:
Ж ө нд ө мд үү л ү к |
20 ОК-5 ПК-1 |
План: 1. Жөндөмдүүлүктүн генетикалык жана социалдык табиятына талдоо жүргүзгүлө. 2. Жөндөмдүүлүктүн калыптанышындагы ишмердүүлүктүн маанисине баа бергиле. 3. Жөндөмдүүлүктү аныктоо жана өлчөөнүн проблемаларын талкуулагыла. 4. Жөндөмдүүлүк жана окуучуларды кесипке багыттоо жумуштарынын өзгөчөлүктөрүн көрсөткүлө. Текшер үү н ү н формасы : През, Д, МЧ. |
1с |
0,41 |
1,2, 3,4 |
СК |
15-ж. |
||||
2-модулдун жыйынты-гы: |
10 сем. сабак |
|
13 с |
5,3 |
|
|
|
||||
Баары: |
20 сем. сабак |
|
25 с |
10,6 |
|
|
|
||||
СК-сабак конференция
Д-дискуссия
МЧ-мээге чабуул
ЧТ-чакан топтордо иштөө
Р Е З Ю М Е
КОШОНОВА САЛТАНАТ ШАНИЯЗОВНА
Тел.(моб., ватсап):(+996)0705473227
Saltanat_kg74@gmail.com
А.А.Т. |
Доцент Кошонова Салтанат Шаниязовна ПСИХОЛОГ |
Туулган куну жана жери. |
28.12.1973. Ноокат району Ош областы |
Улуту |
кыргыз |
Билими |
жогорку, ОшМУ 1993-1998г.; адистиги.: «география мугалими»; ОшМУ 2003 адистиги: « Психолог». |
Иштеген жери |
Ош Мамлекеттик Университети |
Ээлеген кызматы |
Факултеттер аралык «жалпы психология» кафедрасынындоценти, ПЕДАГОГИКА ИЛИМИНИН КАНДИДАТЫ. |
Стажы |
Жалпы 29 жыл., педагогикалык 29 жыл. |
Тил билуу |
Кыргызча, орусча, казакча, узбекче, англисче словардын жардамы менен |
Илимий эмгектери |
28 макала, психология боюнча 6 окуу усулдук колдонмо. |
сыйлыгы |
ОШ МУнун ардак грамотасы, ОшМУнун илимий жетишкендиги үчүн диплом. |
Личносттук сапаттары |
Пунктуальдуу, коллективде эркин иш алып барат, жоопкерчиликтүү, коммуникабелдүү, активдүүлүк. |
Эмгек ишмердуулугу |
1992- 1993ж.- тарбиячы Ю.А. Гагарин орто мектеби. Ноокат району, Ош областы; 1993-1998 ж-студент ОшМУ; 1999 ж. баштап ОШ МУнун «жалпы психология» кафедрасынын улук окутуучусу, 2011-педагогика илиминин кандидаты, ОшМУнун доценти . 2000-жылдан баштап жалпы психология кафедрасынын башчысы. |
«Психология» предметине Аннотация Курстун негизги максаты: бул «Психология» илими студенттердин психологиялык компетенттуулугунун денгээлин жогорулатуу, адамдын инсандык мүнөздөмөлөрүнө бирдиктүү көз карашты калыптандыруу, чеберчиликтин ийгилигинин жана алардын билим берүү жана кесиптик ишмердүүлүгүнүн, окуу көндүмдөрүнүн, маданияттын өнүгүшүнүн фактору акыл эс, оз алдынча билим берүү, адамдын жана коомдун психологиялык мүнөзүн билүүгө негизделген чечимдерди натыйжалуу кабыл алуу мүмкүнчүлүгү. |